Problém nebo požadavek s nímž za námi zákazník přišel:
Manželka a syn filmového režiséra a producenta Miloslava Šmídmajera Pavlína a Pavel Šmídmajerovi nás oslovili s nelehkým úkolem - navrhnout a vytvořit nové internetové stránky (s plným systémem správy obsahu) produkční filmové společnosti Bio Illusion. A především pak přesvědčit pana režiséra, že nové stránky budou lepší než stránky, které si před více než 10 lety vyladil ke své naprosté spokojenosti a o nutnosti nových stránek není dosud přesvědčen.
Jak jsme jeho požadavek vyřešili?
Narazili jsme na problém s doménami bioillusion.cz a bioillusion.com. Každá byla zaregistrována u jiného poskytovatele, a držitelem byla ještě původní společnost, která již neexistuje.
Doporučili jsme:
- převedení domény bioillusion.cz k jinému poskytovateli, změnu majitele domény (z již neexistující společnosti) a spuštění české jazykové mutace na této doméně
- převedení domény bioillusion.com k jinému poskytovateli, změnu majitele domény a spuštění anglické jazykové mutace na této doméně
- vytvoření nových internetových stránek s plnou vlastní administrací obsahu stránek v obou jazykových mutací
Zajistili jsme transfér a změnu držitelů domén, zajistili nový webhosting a nasměrování domén.
Připravili jsme grafický návrh designu internetových stránek, který byl na první pokus s nadšením schválen.
Připravili jsme přehledné internetové stránky ve dvou jazykových mutacích (cz / en), které plně obsahově splňují požadavky zákazníka. A umožňují mu spravovat obsah dle jeho vlastního uvážení.
Jak byl zákazník spokojen?
Pan Jiří Trnka ze společnosti Kao.cz při tvorbě našich stránek prokázal velkou flexibilitu, za kterou jsme mu velmi vděčni!
V poměrně krátkých deadlinech dokázal přepracovávat návrhy stránek, které prošly minimálně třemi zásadními změnami oproti původně schválenému návrhu grafiky, vyhověl všem požadavkům na přeprogramování dle našich potřeb i nad původní plán.
Dostatečně nám vysvětlil postupy administrace a v případě potřeby je k dispozici k rychlému řešení a podpoře. Získal si tak spokojeného zákazníka, který může jeho služby jen doporučit.
Pavel Šmídmajer