Problém nebo požadavek s nímž za námi zákaznice přišla:
Hlavní koordinátorka seskoků Veronika Crháková nás oslovila s požadavkem na renovaci již zastaralých a nedokonalých internetových stránek.
Jak jsme její požadavek vyřešili?
V průběhu první schůzky jsme se domluvili na:
- vytvoření nových vícejazyčných internetových stránek s vlastní administrací (CMS = systémem správy obsahu)
- vytvoření online rezervačního systému:
- pro CZ zákazníky - rezervace datumu a času tandemového seskoku
- pro EN / KO / ZH zákazníky - rezervace datumu a času odjezdu z Prahy na letiště (za účelem tandemového seskoku)
- vytvoření responzivní (pro mobilní telefony) evidenční stránky určené pro řidiče odvážející zákazníky z Prahy na letiště, umožňující jednoduché zobrazení přehledu odvážených pasažérů a jejich potvrzování
- připravení online exportu informací o rezervacích do jejich evidenčního a zobrazovacího systému, používaného na letišti
- vytvoření online objednávkového systému poukazů (na tandemové a samostatné seskoky), včetně správy objednávek, automatického vygenerování poukazů do PDF a odeslání e-mailem zákazníkům
Jak byla zákaznice spokojena?
Díky panu Trnkovi vstoupila naše společnost konečně technologicky do 21.
století. Zrealizovali jsme společně bezvadně fungující rezervační systém
pro partnery a zákazníky včetně propojení s naší interní provozní
aplikací, vytvořili nové webové stránky s moderním designem a přehledný
informační systém pro řidiče přepravující naše klienty k tandemovým
seskokům.
Pokud někde nastal v testovací fázi zádrhel, ihned jsme rychle
vyřešili a závadu odstranili díky bezvadné komunikaci. Návdavkem přidal
pan Trnka pár marketingových rad a vychytávek. Pokud jsme měli jakékoliv
zcestné nápady a myšlenky, ihned jsme na toto byli upozorněni a pan
Trnka nabídl obratem relevantní alternativní řešení.
Aktuálně si v hlavě formuji další zadání a další novinky, které budeme
společně přes zimu - věřím, že úspěšně - realizovat.
Veronika Crháková