Problém nebo požadavek s nímž za námi zákaznice přišla:
Ivana Pajtaiová (majitelka společnosti) si přála, po ne příliš pozitivních zkušenostech s předchozími stránkami, připravit nové, které si bude moci sama jednoduše spravovat. Také si přála sladit a zjednodušit obsah stránek.
Dalším požadavkem bylo zaregistrovat doménu ve zkrácené podobě uspb.cz.
A ještě si přála upravit a renovovat internetový obchod s produkty FRE-PRO.
Jak jsme její požadavek vyřešili?
Doporučili jsme:
- renovaci loga, aby působilo moderněji
- zaregistrování nové domény a přesunutí všech domén pod jednoho poskytovatele
- přesunutí internetových stránek i e-mailových schránek k jinému poskytovateli (především pak všechny k jednomu poskytovateli)
- zjednodušení, zestručnění a zpřehlednění obsahu
- vytvoření nových internetových stránek jejichž součástí bude i jednoduchý e-shop s produkty fre-pro
- vyfotografování kontaktních osob společnosti a uvedení jejich kontaktů včetně fotografií na webu
Připravili jsme přehledné internetové stránky, které plně obsahově splňují požadavky zákaznice. A umožňují jí spravovat obsah dle vlastního uvážení.
Vyfotografovali jsme kontaktní osoby a jejich fotografie uvedli na webu v kontaktech.
Renovaci loga si zákaznice rozmyslela s ohledem na již zavedený a rozšířený vzhled původního loga mezi zákazníky.
Řešení internetového obchodu zákaznice zatím odsunula na neurčito, možná jej řešit nebude vůbec.
Jak byla zákaznice spokojena?

S celkovou prací jsem byla spokojena, vše probíhalo přesně podle našich představ. Komunikace byla rychlá a pružná a v případě jakýchkoliv problémů v průběhu tvorby nového webu nám byla poskytnuta rychlá odpověď a návrh na vyřešení.
Vyzvdihla bych především snahu a ochotu pana Trnky pro návrhy a inovace.
V případě, že bychom měli tvořit jakýkoliv další web, nevahála bych s opětovným oslovením pana Trnky.
Ivana Pajtaiová