INTERNETOVÝ ZÁKAZNICKÝ SYSTÉM
Už přestáváte mít pořádek, přehled a kontrolu nad svými zakázkami a zákazníky, a nevíte jak přehledně spravovat a archivovat tyto zakázky, a jak jednoduše zveřejňovat svým zákazníkům pro ně důležité informace?
Ideálním prostředkem je internetový zákaznický systém, na míru Vašim požadavkům.
Musíme zde zmínit, že i my sami jsme byli postupem času donuceni začít využívat vlastní zákaznický systém. Sami jsme si jej naprogramovali dle vlastních potřeb a velmi nám ulehčuje přehled a archivaci zákazníků, vytváření a archivaci finančních a časových analýz, přehled a časové rozvržení zakázek, evidenci provedených víceprací a také zveřejňování těchto informací našim zákazníkům - samozřejmě zabezpečených přidělenými přihlašovacími údaji.
INTERNETOVÝ ZÁKAZNICKÝ SYSTÉM
Výhodou tohoto systému je, že jej můžeme připravit přímo podle Vašich požadavků a systém bude vytvořen Vám na míru.
Zákaznický systém může obsahovat např. funkce:
- 2 oddělená nezávislá prostředí (propojená pouze zobrazovanými daty):
- prostředí pro zákazníky
- administrátorské prostředí
- databáze zákazníků a jejich údajů
- správa, přehled, archivace a časové rozvržení zakázek
- správa analýz a kalkulací
- přehled provedených prací
- plánovač schůzek
- součty a filtrování cen, plateb, ...
- pokladní systém
- ... ... ... a mnoho dalších funkcí
Zákaznický systém může být také součástí
firemního informačního systém.
Máte zájem o „internetový zákaznický systém”?
Kontaktujte nás, i se všemi Vašimi požadavky, pomocí
poptávkového formuláře nebo na
www@kao.cz. Obratem se Vám ozveme kvůli upřesnění Vašich požadavků a následně Vám zašleme (časovou a finanční) analýzu tvorby systému.