SEO (optimalizace pro vyhledávače)»  komplexní webová, grafická a mediální (foto, video) řešení



Co je to SEO?


= search engine optimization (search engine optimalization)
= optimalizace internetových stránek pro internetové vyhledávače
 
Podrobnější informace o optimalizaci naleznete v sekci „Prostředky -> SEO”.

Jednotlivé části optimalizace (SEO):


 
  • on-page optimalizace
    = vytvoření (nakódování) internetových stránek srozumitelných pro roboty
    vyhledávačů se správně umístěnými a zvýrazněnými klíčovými slovními spojeními
     
  • off-page optimalizace (linkbuilding)
    = stručně řečeno získávání zpětných odkazů (linkbuilding) a vytváření
    clusterů (prolinkovaných / propojených skupin stránek s podobným obsahem)
     
  • copywriting
    = psaní textů (obsahu webu) tak, aby byli srozumitelné pro uživatele
    a zároveň kvalitní pro roboty vyhledávačů


On-page optimalizace je vždy v ceně tvorby.
SEO (optimalizace pro vyhledávače)

Při analýze a tvorbě internetových stránek a systémů se vždy automaticky zabýváme on-page optimalizací pro vyhledávače:


 
  1. při doporučování výběru domény (resp. domén)
     
    • doménové jméno dříve bývalo jedním z nejdůležitějších nástrojů optimalizace, dnes již téměř žádnou váhu nemá, ale stále je velmi důležité pro zapamatování návštěvníků
       
  2. při analýze struktury webových stránek
     
    • nedoporučujeme používat úvodní rozcestníky (tzv. splash pages)
       
    • nedoporučujeme používat bezduché úvodní stránky typu „Vítejte na našich internetových stránkách”, ale doporučujeme používat úvodní stránku s bohatým obsahem textových informací s klíčovými slovy
       
    • doporučujeme častou aktualizaci webů (využívání novinek, aktualit, akcí, ...
  1. při tvorbě internetových stránek
     
    • nepouživáme k zobrazování položek menu JavaScript či AJAX, tyto prvky použiváme pouze k dynamickému zvýraznění
       
    • nikdy nevytváříme položky menu jako obrázky, ale vždy jako textové informace
       
    • při tvorbě webového layoutu (kostry webu) nepoužíváme rámce
       
    • snažíme se vytvářet friendly URL - ideální pro roboty vyhledávačů
       
    • nepoužíváme querystringy
       
    • nepoužíváme sessionID v URL
       
    • každá stránka webu má jiný vlastní nadpis, titulek, popisek (description)
       
    • snažíme se maximálně eliminovat duplicitu URL - především přesměrováním všech domén na jednu hlavní doménu. A to i všechny subdomény s www na bez www, nebo naopak.
webdesign, grafické návrhy, úprava fotografií design internetových stránek, grafické návrhy loga, vizitek, letáků, plakátů, ... • webdesign internetových stránek
• grafické návrhy loga
• grafické návrhy vizitek, letáků, plakátů
• grafické návrhy cedulí, polepů, plachet
• grafické návrhy triček
... podrobnosti ...
tvorba internetových stránek (s responzivním designem) internetové stránky přizpůsobené počítačům, chytrým telefonům i tabletům S obrovským nárůstem popularity chytrých telefonů a tabletů se naprosto změnil pohled na design internetových stránek. V roce 2010 se poprvé objevil termín responzivní design. Je to struktura a vzhled internetových stránek přizpůsobující se různým zařízením (PC, notebook, chytrý telefon, tablet) a různým velikostem monitorů a diplejů.

Responzivní internetové stránky jsou dnes naprostou samozřejmostí a nutností, i přesto že více než polovina webů na internetu tuto podmínku nesplňují. Naše weby samozřejmě ano.
... podrobnosti ...
programování internetových systémů na míru Vytvoříme pro Vás internetový systém na míru Vašim přáním a požadavkům: • CMS = systém správy obsahu stránek
• redakční systém
• internetový obchod
• kalkulace
• poptávkový systém
• objednávkový systém
• zákaznický systém
• systém správy zaměstnanců nebo kolegů
• fakturační systém
• systém pro sportovní kluby
• rezervační systém
• firemní informační systém
• ticket systém - úkolovník
• kalendář plánování akcí
• přehledy, statistiky, grafy
• privátní předávání dat
• blog
... podrobnosti ...
digitální fotografování na web, akcí, koncertů, závodů, oslav, osob, ... Nemáte-li potřebné digitální fotografie, rádi vám nafotíme veškeré podklady. Nemáte-li digitální fotografie potřebné na vaše internetové stránky (letáky, ...), rádi vám nafotíme veškeré podklady, které budou třeba.

Použití zdařilé vlastní fotografie zvyšuje důvěryhodnost a originalitu Vašich stránek. Zákazníci i vyhledavače ocení vlastní originální fotografie.
... podrobnosti ...
natáčení a střih videí, videospotů, videoklipů, videoreportáží, ... Video je médiem a marketingovým nástrojem budoucnosti Nikdo už dnes nechce moc číst ani prohlížet si fotografie, ale všichni si raději prohlédnou krátký videonávod, nebo krátké představení Vaší firmy, Vašeho produktu, či Vaší služby.

I sociální sítě (Facebook, ...) více upřednostňují příspěvky s videem, před příspěvky pouze s fotkou, nebo úplně bez fotky.
... podrobnosti ...
registrace domén a zřizování subdomén doména = internetová adresa Vašich webových stránek V roce 2019 bylo zaregistrováno více 1 200 000 .cz domén. Umíte si tedy představit, že najít .cz doména, které je ještě volná je skoro nadlidský úkol.

Problematika registrace správné domény je navíc ještě složitější, než by si každý z nás dokázal představit. Proto bude lepší svěřit tuto činnost nám, kteří v tomto máme více než 10leté zkušenosti.
... podrobnosti ...
zajišťování a poskytování webhostingu, e-mail hostingu, ... Co je to webhosting? Webhosting je pronájem prostoru pro internetové stránky na webovém serveru. Pronajímatel serveru bývá označován jako poskytovatel webhostingu (webového prostoru) či provozovatel webhostingového serveru.

Díky webhostingu je možné své webové stránky umístit na internet, aniž byste museli mít vlastní server. Placená varianta webhostingu zajišťuje 24hodinový provoz, zálohování dat (skriptů a databází), správu e-mailových účtů, správu domén, ...
... podrobnosti ...
copywriting (tvorba reklamních a marketingových textů) analýza, příprava a vytvoření originálního textového obsahu internetových stránek Copywriting je tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků a služeb. Autor textu, který se zabývá oborem copywritingu, se označuje jako copywriter. Označení vzniklo spojením dvou slov: copy (v tomto významu reklamní sdělení) a writer (autor).

Copywriter píše texty reklam, webových stránek, tiskových zpráv, PR článků, katalogů a návrhy sloganů a názvů. Copywriteři jsou nejčastěji zaměstnání jako kreativci v reklamních agenturách a větších webdesignérských firmách.
... podrobnosti ...
Informace o cookies Ochrana osobních údajů
2007 ....... 2018 ....... 2019 © kao.cz
webdesign | websystem | KAO.cz